Wysoka Jakość Obsługi Klienta w IMPULS-LEASING Polska

Data publikacji: 2014-05-29
Na podstawie badania jakości obsługi klienta 94% Klientów ocenia współpracę z IMPULS-LEASING Polska bardzo dobrze i dobrze. 

Celem IMPULS-LEASING Polska jest świadczenie usług na jak najwyższym poziomie. W związku z tym po raz trzeci przeprowadzono badanie mające na celu zbadanie poziomu satysfakcji Klientów z jakości oferowanych usług.

Lojalność

96% Klientów uważa, że IMPULS-LEASING Polska jest firmą godną polecenia i chętnie poleca usługi naszej firmy swoim znajomym.

Satysfakcja

W ogólnej ocenie satysfakcji IMPULS-LEASING Polska wypadła bardzo dobrze – 94% Klientów ocenia dotychczasową współpracę pozytywnie.

Jakość obsługi

Wyniki ankiety pozwoliły nam również na poznanie opinii Klientów odnoszących się do następujących aspektów działalności IMPULS-LEASING Polska:

  • szybkość obsługi – 96% ocen pozytywnych
  • współpraca przed podpisaniem umowy – 97% ocen pozytywnych
  • współpraca po podpisaniu umowy – 91% ocen pozytywnych
  • dostępność informacji o usługach dodatkowych – 92% ocen pozytywnych
  • czytelność i przejrzystość dokumentów – 92% ocen pozytywnych

 

Więcej informacji: TUTAJ >>

Kalkulator leasingu

Kalkulator leasingu umożliwia obliczenie poglądowej raty leasingu.

W kolejnych krokach otrzymasz oferty leasingu przygotowane specjalnie dla Ciebie i uwzględniające wyniki finansowe Twojej firmy.

Przedmiot leasingu:
Rok produkcji:
Wartość netto:
PLN
Opłata wstępna:
Liczba rat:

Rata miesięczna:0,00PLN netto

wartość wykupu: 0%

Najczęściej wyszukiwane

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu wezleasing.pl

Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia przeglądarki.

Ok