Zalety leasingu konsumenckiego

Data publikacji: 2014-06-18
Dzięki leasingowi konsument zyskuje nowego partnera przy zakupach dóbr konsumpcyjnych. I warto podkreślić, że jest to partner często z kilkunastoletnim, a nawet w kliku przypadkach już dwudziestoletnim doświadczeniem na rynku. Zalety leasingu konsumenckiego przybliża p. Andrzej Sugajski, Dyrektor Generalny Związku Polskiego Leasingu. 
Tylko w roku ubiegłym firmy leasingowe kupiły na polskim rynku ok. 100 tys. aut. Ok. 60-70 proc. wszystkich aut firmowych jest finansowanych w leasingu.

Doskonała współpraca z dealerami i producentami samochodów, wśród których aż 94 proc. poleca usługi leasingu, sprawia, że firmy leasingowe mogą uzyskać korzystne warunki zakupu, serwisowania, ubezpieczenia samochodów i nie tylko.

Konsument korzystając z kredytu jest pozostawiony sam sobie i swoim umiejętnościom negocjacyjnym. Podobna sytuacja występuje, kiedy konsument chce sprzedać samochód i musi sprostać ostrej konkurencji tanich aut z prywatnego importu.

W przypadku leasingu sprzedażą pojazdu może zająć się firma leasingowa. Z uwagi na to, że przez cały okres leasingu przedmiot leasingu jest własnością firmy leasingowej możemy spodziewać się uproszczonych procedur pozyskania finansowania, jak i zmniejszonych oczekiwań co do niezbędnych dokumentów, czy koniecznych zabezpieczeń.

Kliknij, aby przeczytać całość: TUTAJ >>

Kalkulator leasingu

Kalkulator leasingu umożliwia obliczenie poglądowej raty leasingu.

W kolejnych krokach otrzymasz oferty leasingu przygotowane specjalnie dla Ciebie i uwzględniające wyniki finansowe Twojej firmy.

Przedmiot leasingu:
Rok produkcji:
Wartość netto:
PLN
Opłata wstępna:
Liczba rat:

Rata miesięczna:0,00PLN netto

wartość wykupu: 0%

Najczęściej wyszukiwane

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu wezleasing.pl

Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia przeglądarki.

Ok