Zamienniki w leasingowanych samolotach - wołanie o "oświecenie"

Data publikacji: 2014-05-09
Wykorzystywanie zamienników części i komponentów od zawsze jest kwestią bardzo dyskusyjną w branży lotniczej. Obecnie, kiedy obsługa serwisowa statków powietrznych coraz mniej przypomina tę sprzed kilku lat, a nowoczesna technika coraz bardziej przenika wszystkie działania związane z obsługą techniczną, na rynku pojawia się coraz więcej zamienników, a problem nabiera nowego znaczenia i staje się wielowymiarowy. 
Mając to na uwadze, eksperci branżowi są zaintrygowani pytaniem o to, co wpływa na postrzeganie problemu przez firmy leasingowe, które do końca obecnej dekady będą w posiadaniu już połowy wszystkich statków powietrznych na świecie.

 

Zamienniki

Obecnie zamienniki stanowią ok. 3-4% światowego rynku części zamiennych. Rynkowe udziały obecnych dostawców tego typu części mają duży potencjał wzrostu, tym większy, im bardziej linie lotnicze będą liberalizować swoje łańcuchy dostaw i otwierać się na dostępne alternatywy.

Według Tadasa Goberisa, dyrektora generalnego AviaAM Leasing, w ciągu ostatnich 10-15 lat rosło znaczenie zamienników na lotniczym rynku wtórnym. „Powszechnie uważa się, że największe linie lotnicze obawiają się zamienników z uwagi na kwestie bezpieczeństwa. Ale to nieprawda. (...)

Chcesz przeczytać całość? Kliknij:TUTAJ

Kalkulator leasingu

Kalkulator leasingu umożliwia obliczenie poglądowej raty leasingu.

W kolejnych krokach otrzymasz oferty leasingu przygotowane specjalnie dla Ciebie i uwzględniające wyniki finansowe Twojej firmy.

Przedmiot leasingu:
Rok produkcji:
Wartość netto:
PLN
Opłata wstępna:
Liczba rat:

Rata miesięczna:0,00PLN netto

wartość wykupu: 0%

Najczęściej wyszukiwane

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu wezleasing.pl

Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia przeglądarki.

Ok