KIM SĄ POLSCY LEASINGOBIORCY?
Data publikacji: 2014-08-16Definiując profil polskiego leasingobiorcy należy także spojrzeć na jego działalność operacyjną oraz ambicje na przyszłość. Z leasingu korzystają najczęściej firmy nastawione wzrost sprzedaży oraz udziału w rynku. Znaczenie ma również kondycja branży oraz otoczenie makroekonomiczne – są to najczęściej firmy operujący na dużych, rozwijających, rosnących rynkach.
Warto się także przyjrzeć filozofii biznesu prowadzonego przez polskich leasingobiorców. Jak wskazuje badanie, korzystanie z zewnętrznych źródeł finansowania otwiera dla nich możliwość wykorzystania szans, jaki przynosi rynek. Co więcej, przedsiębiorcy wybierają leasing nie dlatego, że są gorzej oceniani przez banki. Wielu z nich rozwoju dla swojej działalności upatruje w nieustającym poszukiwaniu nowych rynków zbytu, Ci którzy już prowadzą działalność eksportową zamierzają ją kontynuować.
Więcej w Raporcie przygotowanym przez Związek Leasingu Polskiego „20 lat leasingu w Polsce”. Cały raport do pobrania TUTAJ >>
Źródło: Związek Leasingu Polskiego